Sdílení je péče!

Podíl

tweet

Podíl

Styl knihy: Dopisy napsané rodiči, pro rodiče

Autor: Anthony R. Segil – jeden milý chlap!

Poznámky k lásce – Dopisy od rodičů k dětem jsou knihou dopisů (možná jste již uhodli) od rodičů k jejich dětem. Každý dopis je z jiné perspektivy, v jiném věku a z jiného důvodu. Existuje několik kapitol, z nichž každá má vlastní téma. V průběhu dopisů autor Anthony R. Segil řídí domů hodnotu komunikace toho, co je pro naše děti důležité. Snaží se také vyvolat emoce od každého čtenáře a musím říci, že byl úspěšný.

Anthonyho práce přijímá pozitivní tisk (naposledy na ABC) a je snadné pochopit proč. Poznámky k lásce jsou prostě krásná kniha, která odráží pocity lásky rodičů k jejich dětem.

Každá z kapitol začíná krátkou předehrou napsanou autorem. V každé předehře Anthony stanoví, proč si vybral téma kapitoly a jak se týká rodičů. Zjistil jsem, že každá předehra je úžasným výkopem obsahu kapitoly, a zjistil jsem, že se přidala ke 4-5 písmenům, které následovaly.

I když dovolím dopisy mluvit samy za sebe, cítím, že základ pro knihu je pro čtenáře důležitým kusem. Úvodní stránky vyprávějí příběh o čtyřletém synovce autora, kterému byla diagnostikována leukémie. Není to dlouhý příběh, ale poselství knihy pro mě hned zasáhlo domov. Je opravdu tak důležité říct svým dětem (vaši rodinu … a opravdu kdokoli důležitý ve vašem životě), jak se o nich cítíte. Ve skutečnosti, proč právě teď vstáváte a nechodíte to? Jen nezapomeňte se vrátit, dobře?

Související batolata a technologie: Jak spravovat internet s malými dětmi

Protože většina dopisů pocházela od rodičů, bylo snadné se vztahovat k jejich projevům lásky. Bylo hezké číst, co jsem po celou dobu myslel, a ani mi nevadilo trochu udusit. Když jsem četl dopisy, zjistil jsem, že se cítím stále více jako bych mohl dělat a být více pro své malé batole. Mohu vám slíbit, že při čtení této knihy budete chtít posílit svůj vztah se svým mini-Me. A možná dokonce budete chtít posílit svůj vztah se svými vlastními rodiči!

Stručně řečeno, jedná se o velmi snadnou knihu, kterou lze doporučit rodičům (a rodičům). Kdybych to měl svou cestou, bylo by to nutné čtení pro přednatální třídy (a každé narozeniny poté). Když dny přijdou, když si chcete frustrovaně vytáhnout vlasy, když se cítíte hrubé a když jste skutečně na konci svého rozumu, jednoduché čtení jednoho z dopisů této knihy zachrání vaši duši. A to není jediná dobrá věc na notách lásky! Pokaždé, když si někdo zakoupí tuto knihu (brožovaná vazba – 6,36 USD, Kindle – 3,98 USD), Anthony věnuje výtěžek jedné z úžasných nadací viděných na obrázku výše. Popadněte svou kopii ještě dnes!

Díky za čtení … svým dětem!

Odkaz na tento příspěvek: recenze knih: Poznámky k milování-dopisy od rodičů k dětem

0/5